Tunnirahu klass
Tunnirahu klass:
- Tunnirahu klassi eesmärgiks on tagada igale õpilasele õigus õppida.
- Tunnirahu klass on mõeldud õpilastele, kes ei täida õpetaja korraldusi, segavad õppetööd või rikuvad muul moel tunnirahu.
- Tunnirahu klassi suunatakse õpilane kindla tunnitööga. Tunnitöö annab õpilasele aineõpetaja.
- Õpilane töötab tunnirahu klassis iseseisvalt, aga on sotsiaalpedagoogi/õpetaja jälgimisel.
- Õpilasel on kohustus tunnirahu klassis tehtud töö esitada aineõpetajale.
- Tunnirahu klassi tööd koordineerib sotsiaalpedagoog ning klass asub sotsiaalpedagoogi kabinetis.
Tunni töörahu tagamise etapid:
- Aineõpetaja teeb konkreetse suulise märkuse.
- Aineõpetaja teeb märkuse Stuudiumisse ning teavitab klassijuhatajat, kes omakorda veendub, et ka lapsevanem oleks teavitatud.
- Aineõpetaja suunab õpilase klassiruumist välja tunnirahu klassi koos konkreetse õpiülesandega. Aineõpetaja helistab sotsiaalpedagoogile numbril 5883 7373 ja teatab, et õpilane on tunnirahu klassi saadetud.
- Õpilane esitab tehtud töö kontrollimiseks ja tagasiside saamiseks õpetajale antud tunni lõpus. Esitamata töö hinnatakse mitterahuldava hindega.
- Tunnirahu klassi mittejõudmisel, kui on aineõpetaja poolt saadetud, märgitakse Stuudiumisse põhjuseta puudutud tund.
- Tunnirahu klassi õpetajate hinnangud on aluseks käitumishinde väljapanemisel. Õpetajal on õigus alandada käitumishinnet peale kolmandat tunnirahu klassi suunamist.
- Korduva klassiruumist eemaldamise korral organiseerib kooli sotsiaalpedagoog ümarlaua, kuhu kutsutakse õpilane, klassijuhataja, aineõpetaja(d) ja lapsevanemad. Vajadusel kaasatakse juhtkonna esindaja, erinevaid tugispetsialiste või spetsialiste väljastpool kooli.
- Kooli tugispetsialistid saavad koostöös õpilase ning lapsevanematega rakendada õpilase suhtes erinevaid tugi-ja mõjutusmeetmeid, mis on kirjas Kärdla Kooli kodukorras (vt ptk 6).
- Kui eelnimetatud meetmed ei taga soovitud tulemust, rakendatakse vastavaltPGS § 58 lõike 3 punkt 3 alusel ajutine õppes osalemise keeld koos kohustusega saavutada selle perioodi lõpul nõutavad õpitulemused iseseisvalt, lapsevanema järelvalve all. Õpilasel tuleb esitada tehtud tööd ja sooritada kontrolltööd aineõpetaja poolt määratud tähtajaks.
- 1.-3. klassi õpetaja helistab sotsiaalpedagoogile ning sotsiaalpedagoog liigub õpilasele järgi, II ja III (4.-9.kl) kooliastme õpilased liiguvad tunnirahu klassi iseseisvalt, pärast seda, kui õpetaja on vastava korralduse andnud.
Tunnirahu klass:
- Tunnirahu klassi eesmärgiks on tagada igale õpilasele õigus õppida.
- Tunnirahu klass on mõeldud õpilastele, kes ei täida õpetaja korraldusi, segavad õppetööd või rikuvad muul moel tunnirahu.
- Tunnirahu klassi suunatakse õpilane kindla tunnitööga. Tunnitöö annab õpilasele aineõpetaja.
- Õpilane töötab tunnirahu klassis iseseisvalt, aga on sotsiaalpedagoogi/õpetaja jälgimisel.
- Õpilasel on kohustus tunnirahu klassis tehtud töö esitada aineõpetajale.
- Tunnirahu klassi tööd koordineerib sotsiaalpedagoog ning klass asub sotsiaalpedagoogi kabinetis.
Tunni töörahu tagamise etapid:
- Aineõpetaja teeb konkreetse suulise märkuse.
- Aineõpetaja teeb märkuse Stuudiumisse ning teavitab klassijuhatajat, kes omakorda veendub, et ka lapsevanem oleks teavitatud.
- Aineõpetaja suunab õpilase klassiruumist välja tunnirahu klassi koos konkreetse õpiülesandega. Aineõpetaja helistab sotsiaalpedagoogile numbril 5883 7373 ja teatab, et õpilane on tunnirahu klassi saadetud.
- Õpilane esitab tehtud töö kontrollimiseks ja tagasiside saamiseks õpetajale antud tunni lõpus. Esitamata töö hinnatakse mitterahuldava hindega.
- Tunnirahu klassi mittejõudmisel, kui on aineõpetaja poolt saadetud, märgitakse Stuudiumisse põhjuseta puudutud tund.
- Tunnirahu klassi õpetajate hinnangud on aluseks käitumishinde väljapanemisel. Õpetajal on õigus alandada käitumishinnet peale kolmandat tunnirahu klassi suunamist.
- Korduva klassiruumist eemaldamise korral organiseerib kooli sotsiaalpedagoog ümarlaua, kuhu kutsutakse õpilane, klassijuhataja, aineõpetaja(d) ja lapsevanemad. Vajadusel kaasatakse juhtkonna esindaja, erinevaid tugispetsialiste või spetsialiste väljastpool kooli.
- Kooli tugispetsialistid saavad koostöös õpilase ning lapsevanematega rakendada õpilase suhtes erinevaid tugi-ja mõjutusmeetmeid, mis on kirjas Kärdla Kooli kodukorras (vt ptk 6).
- Kui eelnimetatud meetmed ei taga soovitud tulemust, rakendatakse vastavaltPGS § 58 lõike 3 punkt 3 alusel ajutine õppes osalemise keeld koos kohustusega saavutada selle perioodi lõpul nõutavad õpitulemused iseseisvalt, lapsevanema järelvalve all. Õpilasel tuleb esitada tehtud tööd ja sooritada kontrolltööd aineõpetaja poolt määratud tähtajaks.
- 1.-3. klassi õpetaja helistab sotsiaalpedagoogile ning sotsiaalpedagoog liigub õpilasele järgi, II ja III (4.-9.kl) kooliastme õpilased liiguvad tunnirahu klassi iseseisvalt, pärast seda, kui õpetaja on vastava korralduse andnud.